Home ΣυγκοινωνίεςΑκτοπλοϊκό Τέρενς Κουϊκ: Η χρηματοδότηση των άγονων γραμμών πρέπει να προκύψει από μέρος των εισπράξεων των διοδίων

Τέρενς Κουϊκ: Η χρηματοδότηση των άγονων γραμμών πρέπει να προκύψει από μέρος των εισπράξεων των διοδίων

by ikariaki.gr
1 views

telens_kouik_8_protaseis_gia-to-aktoploikoTη χρηματοδότηση του συστήματος της ακτοπλοΐας στο Αιγαίο με την επιστροφή μέρους των εισπράξεων των διοδίων που πληρώνουμε στους αστικούς εθνικούς δρόμους στην ηπειρωτική χώρα, ως πίστωση για την εδραίωση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, την άμεση μείωση από 8 έως και 10% του Φ.Π.Α στα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων, τη μείωση του εργατικού κόστους για τα πλοία με την ενεργό συμμετοχή του κράτους στην επιδότηση των φόρων κοινωνικής ασφάλισης και την παροχή πλήρους αφορολόγητου και περαιτέρω χρηματοδότησης του καυσίμου στην ακτοπλοΐα, προτείνουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, ως επιλογές που μπορούν να λύσουν το σημαντικό πρόβλημα της ακτοπλοϊκής κάλυψης και εξυπηρέτησης των αναγκών των κατοίκων των νησιών του Αιγαίου.

 

Τις προτάσεις που μπορούν να προωθήσουν τη συζήτηση για την επίλυση του ακτοπλοϊκού μας προβλήματος και να λειτουργήσουν ως σημεία αναφοράς κατάθεσε ο Τέρενς Κουϊκ στη σύσκεψη των φορέων του Βόρειου Αιγαίου, στην οποία αποφασίστηκε να παρακαμφθεί ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και να επιδιωχθεί η άμεση ενημέρωση του πρωθυπουργού, από τον οποίο θα απαιτηθεί η εξεύρεση λύσης που θα καλύπτει τις ανάγκες των νησιών μας. Ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων κατακρίνει επίσης τη θέση που εξέφρασε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Βαρβιτσιώτης, για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Μεστών με τα Ψαρά, λέγοντας ότι υπάρχουν περιοχές που δικαιούνται και πρέπει για πολλούς λόγους να συνδέονται με την ηπειρωτική χώρα, επι του προκειμένου με το Λαύριο.

Πίστωση

Μιλώντας στον «π» ο ενεργός δημοσιογράφος, όπως δηλώνει, τόνισε ότι το σύστημα της ακτοπλοΐας στο Αιγαίο μπορεί να χρηματοδοτηθεί, να επιβιώσει και να αναπτυχθεί στη συνέχεια με την επιστροφή μέρους των εισπράξεων των διοδίων που πληρώνουμε στους αστικούς εθνικούς δρόμους διότι οι νησιώτες, ως φορολογούμενοι, πληρώνουμε για την κατασκευή των οδικών δικτύων στην υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ αντίθετα οι κάτοικοι της στερεάς δεν πληρώνουν τίποτα για την κατασκευή των οδικών δικτύων στη νησιώτικη χώρα.

Αναφερόμενος στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Μεστών και των Ψαρών με το Λαύριο, υποστηρίζει πρέπει να συνδεθούμε οπωσδήποτε με τη Στερεά Ελλάδα.

«Τα Ψαρά, έστω και αν είναι μια κουκίδα μέσα στο Αιγαίο, με μια χούφτα ψυχές, πρέπει να θυμούνται όλοι ότι, ως σημείο αναφοράς, είναι ένα από τα συγκλονιστικότερα στην Ελληνική επανάσταση. Συνεπώς κάποιοι τόποι που δεν προσφέρουν παραγωγικά, έχουν προσφέρει τα μέγιστα και πρέπει να αντιμετωπίζονται με σεβασμό και να είναι πρώτη επιλογή σε πολλά θέματα που αφορούν την κεντρική διοίκηση του κράτους».

Επαφή με Σαμαρά

Μετά λόγου γνώσης, όπως λέει, υπερθεματίζει για την επιλογή της προσπάθειας απευθείας διαλόγου με τον πρωθυπουργό και την παράκαμψη του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

«Κάποια στιγμή ο πρωθυπουργός της χώρας πρέπει να επιλαμβάνεται εκείνος όλων εκείνων των πολύ μεγάλων θεμάτων και ζητημάτων, όπως είναι το θέμα της ακτοπλοΐας στο Αιγαίο, με δεδομένο ότι πολλές φορές υπάρχει και σύγκρουση μεταξύ των υπουργείων, αλλά και το ότι πολλά ζητήματα είναι κάτω από την τροχοπέδη των μνημονίων».

banner

Κόκκινη γραμμή η συνεργασία με ΣΥΡΙΖΑ

Στο θέμα της αντίθεσης του στη συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει ότι δεν κάνει πίσω, είναι γι’ αυτόν κόκκινη γραμμή, γιατί η αξιωματική αντιπολίτευση έχει περάσει πάρα πολλές κόκκινες γραμμές δικές του. Τονίζει ότι για να βρεθεί μια λύση θα πρέπει να θέσει το θέμα ο Παν. Καμμένος στο Εθνικό Συμβούλιο των ΑΝ.ΕΛ. και εκεί να τοποθετηθούν όλοι, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες τους. Υπενθυμίζει δε ότι ο ίδιος ο πρόεδρος υποστηρίζει ότι δεν είναι αρχηγικό κόμμα, αλλά ένας φορέας που λειτουργεί με τη λήψη συλλογικών αποφάσεων.

Στο σημείο αυτό τονίζει ότι σε μια τελευταία κομματική σύσκεψη, ο Νότης Μαριάς, που προέρχεται από την Πατριωτική Αριστερά, είχε πει ότι ίσως να είναι ακόμη νωρίς να ξεκινήσουν διαβουλεύσεις σε επίπεδο τοπικών κοινωνιών, αλλά πάνω απ’ όλα θα πρέπει να σεβαστούν την ιδρυτική τους αρχή και τις αποφάσεις του ιδρυτικού συνεδρίου που λένε ότι για τα θέματα των συνεργασιών θα αποφασίζουν με ποιους θα συνεργαστούν οι τοπικοί πολιτευτές και οι τοπικές συντονιστικές, αρκεί αυτοί που θα επιλεγούν να μην έχουν προσκυνήσει μνημόνια.

«Η συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι επιλογή του κόμματος. Κανένα συνέδριο, καμία κοινοβουλευτική ομάδα, δεν έχει επιλέξει να κάνουν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ. Απλά, επειδή κυοφορούνται κάποια σενάρια, και επειδή κάποιοι από τους Ανεξάρτητους Έλληνες ονειρεύονται τέτοιου είδους συνεργασίες, αλλά και επειδή τέθηκε το θέμα σε μια ευρύτερη σύσκεψη περί αντιμνημονιακού τόξου, εξέφρασα μια ξεκάθαρη θέση, στην οποία επιμένω.

Δεν μπορούμε να παραδώσουμε τους δήμους στο ΣΥΡΙΖΑ και στην ουσία να τους παραδώσουμε και τα κλειδιά της λαθρομετανάστευσης. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τη λογική ότι οι κακόμοιροι λαθρομετανάστες πρέπει να έχουν εδώ και τους συγγενείς τους. Αυτή η λογική θα έχει σημαντικές επιπτώσεις για τα νησιά και δεν μπορώ να τη στηρίξω και να ταυτιστώ με τους πρεσβευτές της».

politischios.gr

Διαβάστε ακόμα

Ο ραδιοσταθμός της Ικαρίας με ζωντανό πρόγραμμαενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Editorial

απαραιτητα

©2023 ikariaki. All Right Reserved. Designed and Developed by Fekas Brothers & Digital Avenue