Ερωτήσεις και παρεμβάσεις του Ευρωβουλευτή της ΛΑΕ κ. Νίκου Χουντή στο Ευρωκοινοβούλιο

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

  • Θύμα των δεσμευτικών υπερπλεονασμάτων 3,5% το αίτημα μείωσης της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης
  • Προτεραιότητα της Κομισιόν η αύξηση εσόδων από τον ΕΝΦΙΑ
  • Απάντηση Π. Μοσκοβισί σε Ν. Χουντή (ΛΑΕ)
Θύμα της υποχρέωσης που ανέλαβε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για πρωτογενή ετήσια πλεονάσματα 3,5%, είναι το αίτημα να μειωθεί η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, παραδέχεται ο Επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων της ΕΕ, Πιέρ Μοσκοβισί, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας (ΛΑΕ), Νίκου Χουντή.
Ταυτόχρονα, στην ίδια απάντηση, ο Ευρωπαίος Επίτροπος -σημειώνουμε, χωρίς να έχει τεθεί σχετικό ερώτημα- αναφέρεται στον ΕΝΦΙΑ, τονίζοντας ότι, η ελληνική κυβέρνηση, τον Ιούνιο του 2018, δεσμεύτηκε να εναρμονίσει ως τα μέσα του 2019, τις φορολογητέες αξίες των ακινήτων με τις αγοραίες τιμές, μεθόδευση η οποία, αντικειμενικά, θα αυξήσει τη φορολόγηση των ακινήτων, μέσω ΕΝΦΙΑ, από το 2020, αφού, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, έχει υπάρξει αύξηση των αγοραίων τιμών.
Συγκεκριμένα, σε ερώτησή του προς την Κομισιόν, σχετικά με την υπερφορολόγηση του πετρελαίου θέρμανσης στην Ελλάδα, ο Νίκος Χουντής, αφού τόνιζε, μεταξύ άλλων ότι, στη διάρκεια της κρίσης από το 2009 μέχρι σήμερα η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης αυξήθηκε κατά 115% και ότι, «θυσιάζεται το δικαίωμα του ελληνικού λαού στη θέρμανση για τα υπερπλεονάσματα του μνημονίου», της ζητούσε να αποφανθεί αν υπάρχουν σκέψεις για «μείωση της φορολόγησης του πετρελαίου θέρμανσης, στο πλαίσιο της λεγόμενης μετα-προγραμματικής εποπτείας».
Στην απάντησή του ο κ. Μοσκοβισί, αφού πρώτα ξεκαθαρίζει ότι «Στη νομοθεσία της ΕΕ καθορίζονται μόνον εναρμονισμένοι ελάχιστοι συντελεστές», τονίζει ότι, «Η Ελλάδα μπορεί να μειώσει τους συντελεστές που εφαρμόζονται στα πετρελαϊκά προϊόντα, αλλά πρέπει να εξασφαλίσει την εκπλήρωση των δημοσιονομικών στόχων της», διευκρινίζοντας ότι, στο πλαίσιο της ενισχυμένης εποπτείας, «η Ελλάδα έχει δεσμευθεί να διασφαλίσει ότι ο ετήσιος προϋπολογισμός της θα επιτυγχάνει πρωτογενές πλεόνασμα ύψους 3,5% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος μεσοπρόθεσμα».
Συνεχίζοντας την απάντησή του, ο κ. Μοσκοβισί, χωρίς να έχει ερωτηθείαναφέρεται ειδικά στον ΕΝΦΙΑ, γεγονός που καταδεικνύει την υψηλή προτεραιότητα που έχει για την Κομισιόν όχι απλά η διατήρηση, αλλά η αύξηση των φορολογικών εσόδων μέσω ΕΝΦΙΑ, τονίζοντας: «Όσον αφορά τη φορολογική πολιτική, η Ελλάδα δεσμεύθηκε να προβεί σε αποτίμηση των φορολογητέων αξιών των ακινήτων σε εθνική κλίμακα με βάση τις τιμές της αγοράς έως τα μέσα του 2019 και τα μέσα του 2020 και σε επικαιροποίηση των φορολογητέων αξιών των ακινήτων για τους σκοπούς του ΕΝΦΙΑ και άλλων φόρων σε πλήρη εναρμόνιση με τις τιμές της αγοράς έως τα μέσα του 2020».Η πλήρης ερώτηση και απάντηση έχουν ως εξής:
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης E-000068/2019
προς την Επιτροπή
Άρθρο 130 του Κανονισμού
Nikolaos Chountis (GUE/NGL)
Θέμα:         Τιμές καυσίμων στην Ελλάδα

Σύμφωνα με στοιχεία του EU Weekly Oil Bulletin, η τελική τιμή του πετρελαίου θέρμανσης προ φόρων στην Ελλάδα το 2009 ήταν στα 484 ευρώ το χιλιόλιτρο, ενώ σήμερα ξεπερνάει τα 1000 ευρώ το χιλιόλιτρο, δηλαδή αυξήθηκε κατά 115%.
Βασική αιτία αυτής της τρομακτικής αύξησης, είναι η υπερφορολόγηση του πετρελαίου θέρμανσης μέσω του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, ο οποίος, από 21 ευρώ το χιλιόλιτρο το 2009, έχει φτάσει σήμερα στα 280 ευρώ το χιλιόλιτρο (αύξηση 1.233%), και του ΦΠΑ, που είναι ο τρίτος υψηλότερος στην ΕΕ, με ποσοστό 24%.
Η υψηλή φορολόγηση του πετρελαίου θέρμανσης είναι αποτέλεσμα της δημοσιονομικής πολιτικής που επιβλήθηκε με τα τρία μνημόνια και επιτάσσει την επίτευξη υπερβολικών πρωτογενών πλεονασμάτων για την εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους, μια λογική που συνεχίζεται και στη μετα-προγραμματική περίοδο.
Λαμβανομένων υπόψη των ακραίων καιρικών συνθηκών, των μειωμένων εισοδημάτων, της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης από την υποκατάσταση του πετρελαίου θέρμανσης με άλλες, πιο ρυπογόνες, πηγές ενέργειας, της άμεσης ανάγκης μείωσης της φορολόγησης πετρελαίου θέρμανσης, ερωτάται η Επιτροπή:
Είναι δυνατόν να θυσιάζεται το δικαίωμα του ελληνικού λαού στη θέρμανση για τα υπερπλεονάσματα του μνημονίου Μέρκελ-Τσίπρα;
Έχει προταθεί από την ελληνική κυβέρνηση το μέτρο μείωσης της φορολόγησης του πετρελαίου θέρμανσης, στο πλαίσιο της μετα-προγραμματικής εποπτείας;

E-000068/2019
Απάντηση του κ. Moscovici
εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Επιτροπή θα ήθελε να επαναλάβει την απάντησή της στις ερωτήσεις E-000827/2016
και E-005314/2018 του κ. βουλευτή, ειδικότερα: «Στη νομοθεσία της ΕΕ καθορίζονται μόνον εναρμονισμένοι ελάχιστοι συντελεστές. Αποφάσεις των κρατών μελών για συντελεστές ειδικών φόρων κατανάλωσης και ΦΠΑ υψηλότερους των κατώτατων αυτών ορίων εξαρτώνται από τις εθνικές πολιτικές, συμπεριλαμβανομένης της φορολογικής πολιτικής. Η Ελλάδα μπορεί να μειώσει τους συντελεστές που εφαρμόζονται στα προϊόντα που αναφέρει ο κ. βουλευτής, αλλά πρέπει να εξασφαλίσει την εκπλήρωση των δημοσιονομικών στόχων της».

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Ευρωομάδας στις 22 Ιουνίου 2018, η Ελλάδα επιβεβαίωσε τη γενική της δέσμευση για τη συνέχιση και την ολοκλήρωση των μεταρρυθμίσεων που εγκρίθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας. Έχει επίσης αναλάβει μια σειρά συγκεκριμένων δεσμεύσεων. Η υλοποίηση των δεσμεύσεων παρακολουθείται στο πλαίσιο της ενισχυμένης εποπτείας. Μεταξύ άλλων, η Ελλάδα έχει δεσμευθεί να διασφαλίσει ότι ο ετήσιος προϋπολογισμός της θα επιτυγχάνει πρωτογενές πλεόνασμα ύψους 3,5% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος μεσοπρόθεσμα. Όσον αφορά τη φορολογική πολιτική, η Ελλάδα δεσμεύθηκε να προβεί σε αποτίμηση των φορολογητέων αξιών των ακινήτων σε εθνική κλίμακα με βάση τις τιμές της αγοράς έως τα μέσα του 2019 και τα μέσα του 2020 και σε επικαιροποίηση των φορολογητέων αξιών των ακινήτων για τους σκοπούς του ΕΝΦΙΑ και άλλων φόρων σε πλήρη εναρμόνιση με τις τιμές της αγοράς έως τα μέσα του 2020».

Το Γραφείο Τύπου 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Ερώτηση Νίκου Χουντή (ΛΑΕ) προς Κομισιόν για το ναυάγιο του Sea Diamondστην Σαντορίνη:

  • Να ανελκυσθεί άμεσα η περιβαλλοντική βόμβα του Sea Diamond
  • Η Ελλάδα παραβιάζει την Οδηγία 2004/35/ΕΚ για την περιβαλλοντική ευθύνη

Επί 12 χρόνια παραμένει στον βυθό της καλντέρας της Σαντορίνης το κουφάρι του Sea Diamond, λειτουργώντας ως μια οικολογική βόμβα έτοιμη να εκραγεί και να σκορπίσει την καταστροφή, αφού στο εσωτερικό του βρίσκονται τεράστιες ποσότητες μαζούτ και άλλων επικίνδυνων και ρυπογόνων ουσιών. Αυτό θέτει με σχετική ερώτηση προς την Κομισιόν ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας, Νίκος Χουντής.

Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Χουντής στην ερώτησή του υπενθυμίζει στην Κομισιόν ότι από το 2007 το κουφάρι του κρουαζιερόπλοιου, Sea Diamond, παραμένει στον βυθό της καλντέρας, ενός φυσικού και πολιτιστικού μνημείου παγκόσμιας αναγνώρισης, με κίνδυνο να διαρρεύσουν στο θαλάσσιο περιβάλλον, «όχι μόνο μαζούτ από τις δεξαμενές καυσίμων, αλλά και επικίνδυνες χημικές ουσίες όπως ψυκτικά υγρά, υδραυλικά λάδια, βαρέα μέταλλα, και άλλες ρυπογόνες ουσίες».

Στη συνέχεια της ερώτησης του, αφού σημειώνει ότι ο τεράστιος κίνδυνος οικολογικής καταστροφής επαληθεύτηκε στις 10/06/2018 με την κατάρρευση του ειδικού φράγματος που είχε τοποθετηθεί πέριξ του ναυαγίου για να περιορίσει την ρύπανση, τονίζει ότι η Οδηγία 2004/35/ΕΚ για την περιβαλλοντική ευθύνη υπογραμμίζει την ευθύνη που έχει η ιδιοκτήτρια εταιρεία να αποκαταστήσει, όχι μόνο την όποια περιβαλλοντική ζημιά που έχει επιφέρει το ναυάγιο μέχρι σήμερα, αλλά και ενδεχόμενη «απειλή ζημιάς».

Καταλήγοντας στην ερώτησή του, ο ευρωβουλευτής της ΛΑΕ ζητά από την Κομισιόν ενημέρωση για το γεγονός ότι εδώ και 12 χρόνια «δεν έχει υποχρεωθεί η ιδιοκτήτρια εταιρεία να ανελκύσει το κουφάρι του Sea Diamond», καθώς επίσης, «τι μέτρα έχει λάβει μέχρι σήμερα ώστε να εφαρμοστούν οι διατάξεις της Οδηγίας και ανελκυσθεί άμεσα το ναυάγιο του Sea Diamond».

Ακολουθεί η πλήρης ερώτηση:

Το 2007, το κρουαζιερόπλοιο Sea Diamond βυθίστηκε στην καλντέρα της Σαντορίνης παρασύροντας στο θάνατο δύο επιβάτες. 12 χρόνια αργότερα, το κουφάρι του πλοίου παραμένει στο βυθό της καλντέρας – ενός φυσικού και πολιτιστικού μνημείο παγκόσμιας αναγνώρισης – λειτουργώντας ως  μια «περιβαλλοντική βόμβα», έτοιμη να εκραγεί και να διαρρεύσουν, όχι μόνο μαζούτ από τις δεξαμενές καυσίμων, αλλά και επικίνδυνες χημικές ουσίες όπως ψυκτικά υγρά, υδραυλικά λάδια, βαρέα μέταλλα, και άλλες ρυπογόνες ουσίες, όπως μας πληροφορεί και σχετική μελέτη του Πολυτεχνείου Κρήτης ήδη από το 2010 (1).

Με δεδομένο τον τεράστιο κίνδυνο οικολογικής καταστροφής, που επαληθεύτηκε άλλωστε και στις 10/06/2018 με την κατάρρευση του ειδικού φράγματος που είχε τοποθετηθεί στο ναυάγιο για να περιορίσει την ρύπανση, καθώς επίσης, και την Οδηγία 2004/35/ΕΚ (2), που υπογραμμίζει την υποχρέωση του ρυπαίνοντος να αποκαταστήσει όχι μόνο την περιβαλλοντική ζημιά αλλά και απειλή ζημιάς, ερωτάται η Επιτροπή:

Για ποιους λόγους δεν έχει υποχρεωθεί η ιδιοκτήτρια εταιρεία να ανελκύσει το κουφάρι του Sea Diamond, 12 χρόνια μετά το ναυάγιο;

Τι μέτρα έχει λάβει μέχρι σήμερα ώστε να εφαρμοστούν οι διατάξεις της Οδηγίας και ανελκυσθεί άμεσα το ναυάγιο του Sea Diamond;

Το Γραφείο Τύπου 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                              Βάζουν τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα

  • Σύμφωνα με Οδηγία της ΕΕ, για να δοθεί δάνειο σε πολιτικό απαιτείται έγκριση από «ανώτερα διοικητικά στελέχη»
  • Εξοργιστική απάντηση Andrea Enria (SSM) σε Νίκο Χουντή (ΛΑΕ) για τη διαπλοκή τραπεζών-πολιτικών

Τελικά, για την Ευρωπαϊκή Ένωση και την ΕΚΤ, ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπιστεί η διαπλοκή τραπεζικού και πολιτικού συστήματος είναι να δίνουν τα ανώτερα διοικητικά στελέχη πρότερη έγκριση για κάθε δάνειο προς πολιτικό πρόσωπο ή κόμμα, λες και η διαπλοκή τόσα χρόνια στήνεται με τους… ταμίες των υποκαταστημάτων. Αυτή την εξοργιστική απάντηση έδωσε ο νέος Πρόεδρος του Ενιαίου Εποπτικού Μηχανισμού (Single Supervisory Mechanism – SSM) της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Andrea Enria, σε σχετική ερώτηση του υποψήφιου ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας, Νίκου Χουντή.

Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Χουντής, με αφορμή το σκάνδαλο του δανείου Πολάκηκαι της συνολικότερης διαπλοκής πολιτικών κομμάτων και ελληνικών τραπεζών, κατέθεσε ερώτηση προς τον ευρωπαϊκό εποπτικό μηχανισμό, τονίζοντας ότι ένας από τους ισχυρότερους διαύλους διαπλοκής οικονομικού και πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα είναι η ευκολία δανειοδότησης των πολιτικών κομμάτων και προσώπων από τις ελληνικές τράπεζες, που σύμφωνα με στοιχεία της Εξεταστικής Επιτροπής της Ελληνικής Βουλής, φτάνουν τα 285 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων μόνο τα 15.8 εκατ. Εξυπηρετούνται κανονικά.

Στη συνέχεια της ερώτησής του ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΛΑΕ ρωτά τον Πρόεδρο του SSM, εάν έχουν ελεγχθεί τα συγκεκριμένα δάνεια, καθώς επίσης, ποιο είναι κανονιστικό πλαίσιο που οφείλουν να ακολουθούν οι τράπεζες στην Ευρωζώνη, όσον αφορά τον δανεισμό πολιτικών προσώπων και κομμάτων.

Η απάντηση του Andrea Enria είναι εξοργιστική. Αφού σημειώνει ότι οι ευθύνες,τόσο του ίδιου (SSM-ΕΚΤ), όσο και της Τράπεζας της Ελλάδας, περιορίζονται μόνο στον έλεγχο της επάρκειας του πλαισίου διακυβέρνησης και ελέγχου κάθε τραπεζικού ιδρύματος «προκειμένου να διασφαλίζεται ότι το ίδρυμα εντοπίζει, επιμετρά και παρακολουθεί επαρκώς τους κίνδυνους στους οποίους εκτίθεται ή ενδέχεται να εκτεθεί» από την παροχή ενός δανείου σε πολιτικό πρόσωπο ή κόμμα, υπογραμμίζει ότι από το 2015 η δανειοδότηση σε πολιτικούς ρυθμίζεται από την Οδηγία 2015/849 σχετικά με την νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, που στο άρθρο 20 προβλέπει το εξής:

Άρθρο 20

Όσον αφορά τις συναλλαγές ή τις επιχειρηματικές σχέσεις με πολιτικώς εκτεθειμένα πρόσωπα, τα κράτη μέλη, επιπλέον των μέτρων δέουσας επιμέλειας ως προς τον πελάτη που προβλέπονται στο άρθρο 13, απαιτούν από τις υπόχρεες οντότητες: 

α) να διαθέτουν κατάλληλα συστήματα διαχείρισης του κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων διαδικασιών βασιζόμενων στους κινδύνους, για να καθορίζουν εάν ο πελάτης ή ο πραγματικός δικαιούχος του πελάτη είναι πολιτικώς εκτεθειμένο πρόσωπο·

β) να εφαρμόζουν τα ακόλουθα μέτρα στις περιπτώσεις επιχειρηματικών σχέσεων με πολιτικώς εκτεθειμένα πρόσωπα: 

  • να λαμβάνουν έγκριση από τα ανώτερα διοικητικά στελέχη για τη σύναψη ή τη διατήρηση επιχειρηματικών σχέσεων με τέτοια πρόσωπα,
  • να λαμβάνουν επαρκή μέτρα για να διαπιστώνουν την πηγή του πλούτου και την προέλευση των κεφαλαίων τα οποία αφορά η επιχειρηματική σχέση ή η συναλλαγή με τέτοια πρόσωπα,
  • να διενεργούν ενισχυμένη και συνεχή παρακολούθηση των εν λόγω επιχειρηματικών σχέσεων.

Βάζουν, δηλαδή, τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα, αφού είναι ακριβώς η σχέση μεταξύ πολιτικών και ανώτερων διοικητικών στελεχών που γεννά τα φαινόμενα διαπλοκής και εξάρτησης, τα σκανδαλώδη δάνεια στο πολιτικό σύστημα και τις ευνοϊκές ρυθμίσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις των εκάστοτε κυβερνήσεων στο τραπεζικό κεφάλαιο.

Ακολουθούν η ερώτηση και η απάντηση

Ερώτηση Νίκου Χουντή:

Ένας από τους ισχυρότερους διαύλους διαπλοκής οικονομικού και πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα είναι η ευκολία δανειοδότησης των πολιτικών κομμάτων και πολιτικών από τις ελληνικές τράπεζες.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσαν οι διοικήσεις των ελληνικών τραπεζών στην Εξεταστική Επιτροπή της Ελληνικής Βουλής το πολιτικό σύστημα έχει λάβει 285 εκατ. ευρώ σε δάνεια, από τα οποία μόνο τα 15.8 εκατ. εξυπηρετούνται.
Πρόσφατα, μάλιστα, δημιουργήθηκε πολιτικός σάλος με τις αποκαλύψεις ότι ενεργός υπουργός της ελληνικής κυβέρνησης έλαβε δάνειο 100.000 ευρώ από την μη-συστημική και εποπτευόμενη από την Τράπεζα της Ελλάδας, Τράπεζα Αττικής, για προεκλογικούς σκοπούς.
Την ίδια στιγμή, όμως, ο ελληνικός λαός, στο όνομα των Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων και της σταθερότητας του τραπεζικού συστήματος, έχει πληρώσει τρεις ανακεφαλαιοποιήσεις και ζει υπό το βάρος της υπερχρέωσης και του φόβου του πλειστηριασμού της κατοικίας του.
Ερωτάται ο Πρόεδρος του SSM:
Έχουν ελεγχθεί από τον SSM τα δάνεια που δόθηκαν από τις συστημικές τράπεζες προς το ελληνικό πολιτικό σύστημα;
Έχουν πραγματοποιηθεί αντίστοιχοι έλεγχοι από το Ευρωσύστημα και κατ’ επέκταση την Τράπεζα της Ελλάδας, για τα δάνεια που έχουν δοθεί από τις μη-συστημικές τράπεζες;
Ποιοι είναι το κανονιστικό πλαίσιο που οφείλουν να ακολουθούν οι τράπεζες στην Ευρωζώνη, όσον αφορά τον δανεισμό πολιτικών προσώπων και κομμάτων;

Απάντηση SSM:

https://www.bankingsupervision.europa.eu/ecb/pub/pdf/ssm.mepletter190410_Chountis~1145c061fe.el.pdf?337696a2221848b4d568d5575236608d

Το Γραφείο Τύπου  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ν. Χουντής (ΛΑΕ) για τη σύλληψη του Julian Assange στην Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου:

  • «Οι ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους δεν αντέχουν την ελευθερία της έκφρασης και την αποκάλυψη της βάρβαρης πολιτικής τους»
  • «Η σύλληψη Assange μας αφορά όλους»

                       

Στη συζήτηση για την προστασία των προσώπων που καταγγέλλουν παραβιάσεις του δικαίου της Ένωσης (whistleblowers), που διεξήχθη στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τοποθετήθηκε, σήμερα, ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας (ΛΑΕ), Νίκος Χουντής.

Στην ομιλία του, ο Νίκος Χουντής ανέφερε τα εξής:

«Η σύλληψη του Julian Assange είναι μια εικόνα από το μέλλον μας.

Ένα μέλλον ανελευθερίας και καταστολής, όπου οποιαδήποτε αποκάλυψη της βαρβαρότητας και των παρανομιών του νεοφιλελεύθερου ολοκληρωτισμού, θεωρείται έγκλημα από τις κυβερνήσεις του δυτικού κόσμου.

Η σύλληψη Assange από την Βρετανική κυβέρνηση, κατ’ εντολή των ΗΠΑ, έγινε γιατί, μέσω της ιστοσελίδας Wikileaks, αποκαλύφθηκε η βαρβαρότητα των επεμβάσεων των ΗΠΑ και των συμμάχων της στη Μέση Ανατολή και αλλού, και η παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του διεθνούς δικαίου.

Με αυτό τον τρόπο αντιμετωπίζουν οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις την ελευθερία της έκφρασης, τη μαχόμενη δημοσιογραφία, που αποκαλύπτει τις πιο σκοτεινές της πλευρές της, προς όφελος της δημοκρατίας, της διαφάνειας και της αλήθειας.

Η σύλληψη Assange μας αφορά όλους. 

Οφείλουμε να προστατέψουμε όσους ξεμπροστιάζουν την πολιτική και οικονομική εξουσία. 
Εάν θέλουμε ένα διαφορετικό μέλλον για την Ευρώπη, ένα διαφορετικό μέλλον για τον κόσμο μας, οφείλουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με το παγκόσμιο κίνημα υπεράσπισης των ελευθεριών».

Παρακολουθείστε την παρέμβαση του Νίκου Χουντή στο ακόλουθο link:

https://youtu.be/eJzBOjRJWD4

Το Γραφείο Τύπου  

About ikariaki.gr