21.4 C
Ikaria
Δευτέρα, 15 Αυγούστου, 2022

Επιστολή διαμαρτυρίας στον Υπουργό από Σχολές οδήγησης Σάμου

σχολή οδηγώνΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Συνυπογράφουν οι Σχολές.

ΔΕΡΜΑΝΗΣ Ν, ΦΕΡΜΑΝΗΣ ΕΜ, ΓΑΝΟΥΤΖΗΣ Δ, ΜΑΗΣ Ι, ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΜ.

 

Κύριε Υπουργέ,

 

Είμαι κάτοικος ενός μικρού ακριτικού νησιού και εκπαιδευτής υποψηφίων οδηγών, στο

επάγγελμα.

 

Με την επισήμανση ότι τα εφαρμοζόμενα οικονομικά μέτρα δεν είναι μόνο αβάσταχτα αλλά

διαλύουν επιχειρήσεις και νοικυριά,

 

«ΑΠΑΙΤΩ» κ. Υπουργέ, από εσάς να διαβάσετε με μεγάλη προσοχή την επιστολή και την

αίτηση μου και να μου δώσετε απάντηση σε αυτά τα οποία πρόκειται να σας αναπτύξω.

 

Ως Έλλην Ακρίτας ο οποίος υπηρέτησε την πατρίδα του σχεδόν τρία ολόκληρα χρόνια και

ήταν παρών σε όλες τις επιστρατεύσεις, έχω το δικαίωμα να χρησιμοποιώ την λέξη

«απαιτώ».

 

Βέβαια πως είναι δυνατόν οι κυβερνώντες και μια μεγάλη μερίδα της αντιπολίτευσης, να

αντιληφθούν πραγματικά την κατάσταση που μας φέρατε και την οποία συνεχίζετε, όταν

διαβάζει κανείς στο διαδίκτυο τα περιουσιακά στοιχεία των πολιτικών και βλέπει 8-10

ακίνητα έκαστος και κάποια εκατομμύρια σε καταθέσεις.

 

Από την άλλη, ευελπιστώ στην ευαισθησία κάποιων ανθρώπων, ώστε να «κοιτάξουν»

πραγματικά τους Έλληνες συνανθρώπους τους, αυτούς που τους ‘έστειλαν στο

Κοινοβούλιο.

 

Είμαι εκπαιδευτής υποψηφίων οδηγών σχεδόν 30 χρόνια. Εφαρμόζω πάντα τον νόμο που μου επιβάλλουν με θρησκευτική ευλάβεια. Δεν έχω «λαδωθεί» ούτε έχω «λαδώσει» ποτέ στην ζωή μου. Δεν έχω αποκρύψει από την Εφορία το παραμικρό (Συν. 1)

 

 

-Κύριε Υπουργέ,

 

 

Περί το τέλος του 2011- αρχές του 2012 μας επέβαλλαν να αλλάξουμε το μητρώο μαθητών πρακτικής εκπαίδευσης, επειδή δεν αναγράφετο το πατρώνυμο του μαθητή. Επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχο Βιβλίο στην αγορά, αναγκάστηκα να εκτυπώσω Βιβλίο σε τυπογραφείο, με κόστος 110 €, Βιβλίο το οποίο πρόκειται να καταργήσετε. ( είναι το Βιβλίο με το οποίο το ΣΔΟΕ μπορεί να με ελέγξει ανά πάσα στιγμή (Συν. 2)

 

Στις αλλαγές που επιβάλλετε, για μαθητή ο οποίος το 2012 δεν κατάφερε να περάσει τις θεωρητικές εξετάσεις (αλλά έχει εκπαιδευτεί πρακτικά), περιλαμβάνεται και η ακύρωση των πρακτικών μαθημάτων, υποχρεώνοντας τον έτσι να παρακολουθήσει από την αρχή 25 νέα μαθήματα, μη λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική δυσχέρεια που βρισκόμαστε όλοι.

 

Τι να πω στον μαθητή μου ο οποίος με δυσκολία και με κέρματα των 20 λεπτών με πληρώνει!!!

 

Εάν γράψω 25 πρακτικά μαθήματα «εικονικά», εγώ θα πληρώσω ΦΠΑ και θα φορολογηθώ πάλι για τα μαθήματα αυτά και για χρήματα που δεν έχω εισπράξει.

 

Ζητάτε αναλυτική λίστα από τους εκπαιδευτές και στα πρακτικά και στα θεωρητικά μαθήματα, στην οποία να αναγράφονται ποια ημέρα, από ποια ώρα μέχρι ποια ώρα, ο μαθητής παρακολούθησε την συγκεκριμένη εκπαίδευση (Κώδικας Οδικής Συμπεριφοράς, Σήμανση, Σύστημα φρένων, Σύστημα Ανάρτησης κ.λ.π), Πορεία (Αλλαγές ταχυτήτων, παρκάρισμα, οπισθοπορεία σε ανήφορο κ.λ.π). Δηλαδή να χρησιμοποιούμε Γραμματέα ο οποίος θα συμπληρώνει τις λίστες με αμοιβή, σε μια τέτοια οικονομική συγκυρία και μάλιστα την στιγμή κατά την οποία η πλειοψηφία των πελατών μας είναι υπάλληλοι δημοσίου, ιδιωτικοί υπάλληλοι και συνταξιούχοι, οι οποίοι πληρώνουν την άδεια οδήγησης του εγγονού τους.

 

Και αυτά ενώ είναι γνωστό ότι όλοι οι προαναφερθέντες έχουν συρρικνωθεί οικονομικά

Με αποτέλεσμα η εργασία μας να έχει μειωθεί σχεδόν κατά 70%.

 

Μας ζητάτε να δημιουργήσουμε στα γραφεία μας συλλογή ειδικών στολών για τους αναβάτες των δικύκλων. Αν δε λάβουμε υπόψη ότι υπάρχουν πελάτες που είναι ψηλοί, κοντοί, αδύνατοι και εύσωμοι, αντιλαμβάνεται κανείς ότι μία στολή δεν καλύπτει τις απαιτήσεις του νόμου, δηλαδή νέα έξοδα με μειωμένη εργασία…

 

Μας ζητάτε να αλλάξουμε κράνη τα οποία και αυτά με την σειρά τους πρέπει να έχουν ανάλογα μεγέθη. Και διευκρινίζω: καταργήσαμε τα απλά κράνη το 2012, εφαρμόζοντας την διάταξη που προέβλεπε κράνη με προστατευτικό υαλοπίνακα, με την ένδειξη ΕΕ. Το νέο κράνος θα πρέπει να καλύπτει όλο το πρόσωπο, δηλαδή και το σαγόνι. Δηλαδή νέα έξοδα με μειωμένη εργασία…

 

 

Και κλείνοντας να σημειώσω ότι όλα αυτά τα μέτρα δεν προσφέρουν καμία επί πλέον ασφάλεια στον μαθητευόμενο, δεδομένου ότι στην διάρκεια της εκπαίδευσης εφαρμόζοντα χαμηλές ταχύτητες…

 

Είναι γνωστό ότι μετά τα εξοντωτικά «χαράτσια», με την αναδουλειά που υπάρχει στην αγορά, με τα μέτρα που επιβάλλετε, θα μπορέσουν να επιβιώσουν μόνο οι σχολές εκείνες που είναι μεγάλες και βρίσκονται σε πόλεις με μεγάλο πληθυσμό.

 

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ….

 

Κύριε Υπουργέ,

 

Κάποια χρόνια πριν έστειλα μια ερώτηση στο Υπουργείο μεταφορών σε σχέση με την προτεραιότητα του οδηγού σε κόμβους, μια νομοθεσία που ισχύει μόνο στην Ελλάδα, πουθενά αλλού στην Ευρώπη και η απάντηση που πήρα ήταν δυο γραμμές, λακωνικές: «αυτή η νομοθεσία εφαρμόζεται στην Ελλάδα».

 

Κύριε Υπουργέ,

 

Δεν επιθυμώ να λάβω παρόμοια απάντηση…..

 

 

Γιώργος Κρητικός

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

14,614ΥποστηρικτέςΚάντε Like
577ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,320ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ