16.4 C
Ikaria
Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου, 2022

Αποκλεισμός λιμένα Αγ.Κηρύκου από το επιδοτούμενο δρομολόγιο Β.Αιγαίου

Αγ. Κήρυκος, 25 Σεπτεμβρίου 2014
ΠΡΟΣ: – ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ
ΚΟΙΝ.: – ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
– ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ
– ΕΠΑΡΧΟ ΙΚΑΡΙΑΣ
– ΔΗΜΑΡΧΟ ΙΚΑΡΙΑΣ
– Ναυτιλιακή Εταιρία HSW
– ΜΜΕ
ΘΕΜΑ: Αποκλεισμός λιμένα Αγ.Κηρύκου από το επιδοτούμενο δρομολόγιο Β.Αιγαίου
Αγαπητοί κύριοι & κυρίες

Διαμαρτυρόμαστε εντόνως κι εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για τον αποκλεισμό του λιμένα Αγ.Κηρύκου από τα νέα δρομολόγια της HSW από Πειραιά προς Καβάλα.
Αναρωτιόμαστε με ποια λογική εξαιρείται από το επιδοτούμενο δρομολόγιο η πρωτεύουσα της περιφερειακής ενότητάς μας, από τη σύνδεση με την έδρα της περιφέρειας και την Β.Ελλάδα, την ίδια στιγμή που πιθανολογείται η διακοπή της ήδη προβληματικής και υποβαθμισμένης απ’ευθείας σύνδεσής της με τον Πειραιά και τη Σάμο.
Είναι φανερό ποιοι σχεδιάζουν κι αποφασίζουν για τα δρομολόγια, και παρά την κατανόησή μας για τον τρόπο που ενεργεί η HSW, παρακαλούμε ο Υπουργός να αναλάβει τις ευθύνες του έναντι των κατοίκων που πλήττονται από την απόφαση αυτή και να επανεξεταστεί η προσέγγιση του πλοίου Νήσος Μύκονος στον Άγιο Κήρυκο.

Εμπορικός Σύλλογος Αγ. Κηρύκου                        

Αγ. Κήρυκος, 24 Σεπτεμβρίου 2014
ΘΕΜΑ: ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΝΟΜΟΥ ΣΑΜΟΥ
Κύριε Υπουργέ τον τελευταίο χρόνο έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας τουλάχιστον άλλες τρεις φορές για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία του νησιού μας. Καταρχήν θα θέλαμε να σας θυμίσουμε για ακόμα μία φορά ότι την τελευταία πενταετία  η επικοινωνία μας με την υπόλοιπη Ελλάδα δέχεται διαρκώς κτυπήματα με αποτέλεσμα τη συνεχή  υποβάθμισή της.  Με δρομολόγηση πλοίων από μία μόνο εταιρεία, κατά τους χειμερινούς μήνες,  έναντι δύο που είχαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια, Με την άνευ προηγουμένου, απίστευτη ταλαιπωρία των τελευταίων δύο ετών με τη δρομολόγηση των ακατάλληλων πλοίων της ΝΕL LINES ( αφού μέχρι και στελέχη της ίδιας της εταιρείας παραδέχονται ανοικτά πλέον στις συνεδριάσεις  του Σ.Α.Σ. ότι δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια για τη συντήρηση τους). Με την κατάργηση σε επίπεδο νομού της μίας από τις δύο τοπικές γραμμές Φούρνοι – Ικαρία και την υποβάθμιση της δεύτερης, Φούρνοι – Θύμαινα – Ικαρία – Σάμο (που εξυπηρετείτε από μικρότερο πλοίο χωρίς τη δυνατότητα μεταφοράς πάνω από 1- 2 οχήματα) και σήμερα, ακόμα μία φημολογούμενη υποβάθμιση που θα προκύψει από την εξαίρεση της Ικαρίας από το δρομολόγιο Καβάλα – Σάμο και την απομόνωση του νησιού μας με το κέντρο της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, αλλά και τη διακοπή των εμπορικών δεσμών της Ικαρίας με τη Βόρειο Ελλάδα. Δεδομένου μάλιστα των επιπτώσεων του μνημονίου στη χώρα μας, με τις  ανάγκες των νησιωτών για μετακινήσεις να πολλαπλασιάζονται  μετά το κλείσιμο υπηρεσιών όπως Δ.Ο.Υ.,  Ι.Κ.Α.  κ.α.
Σε όλα τα παραπάνω βέβαια, πρέπει να συνυπολογίσετε και την ανεξέλεγκτη ανοδική πορεία των τιμών των εισιτηρίων (χωρίς κανένας να ενδιαφέρεται για το μεταφορικό ισοδύναμο των νησιωτών), και τις αυθαίρετες πρωτοβουλίες των ακτοπλοϊκών να εξαιρούν κατά το δοκούν λιμάνια από τα δρομολόγιά τους, και μάλιστα αυτά που ανήκουν σε πρωτεύουσες νησιών (Αγ. Κήρυκος Ικαρίας) γιατί έτσι τους βολεύει, αδιαφορώντας για την ταλαιπωρία των ταξιδιωτών μετά την αποβίβασή τους στα νησιά.
Με δεδομένες  τις δηλώσεις  προηγούμενου από εσάς Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, ότι «το υπουργείο δεν έχει δικά του καράβια να βάλει» και ότι «εάν είχε να επιλέξει από τα υπάρχοντα πλοία ή να πάει κολυμπώντας θα ταξίδευε με αυτά τα πλοία», έχουμε πλέον πεισθεί ότι το κριτήριο πλέον για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες δεν είναι σε καμία περίπτωση η εξυπηρέτηση των νησιωτών και το κοινωνικό ισοδύναμο με τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες, αλλά μόνο το δικαίωμα των εφοπλιστών για οικονομικό όφελος.
Μόνο γέλια πλέον μας προκαλούν οι υποκριτικές δηλώσεις ανησυχίας όποτε γίνει απεργία των ναυτεργατών για τους τόνους των ευπαθών προϊόντων που δεν μπορούν να προωθηθούν προς την ηπειρωτική Ελλάδα, για τη ζημιά που προκαλούν στον τουρισμό μας, για τα απίστευτα προβλήματα που προκαλούν στους νησιώτες και μετά όλοι σιωπούν όταν όλα τα παραπάνω εξακολουθούν να συμβαίνουν όλο το χρόνο αλλά με ευθύνη των ναυτιλιακών εταιρειών.
Κύριε υπουργέ  εμείς απαιτούμε από ένα  υπουργείο ναυτιλίας ενός κράτους που σέβεται καταρχήν τους πολίτες του και εν συνεχεία τους πολίτες όλου του κόσμου που το επισκέπτονται είτε για λόγους επαγγελματικούς είτε αναψυχής, έχοντας στη διάθεση του (προς το παρόν) τα λιμάνια όλης της Ελληνικής επικράτειας,  από θέση ισχύος να χαράσσει πολιτική και να εκβιάζει αυτό τους εφοπλιστές που θέλουν μερίδιο  από την πίτα των μεταφορών και του τουρισμού. Ένα υπουργείο ναυτιλίας και αιγαίου που κύριο μέλημά του θα είναι η εξυπηρέτηση των νησιωτών και δε θα κλείνει τα μάτια στις δεκάδες παραβάσεις των ναυτιλιακών αρκεί αυτές να μη ζητούν επιδότηση. Ένα υπουργείο ναυτιλίας και αιγαίου που θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί νέα δρομολόγια μεταξύ των νησιών, δημιουργώντας περισσότερους διαθέσιμους προορισμούς για τους επισκέπτες της χώρας και ως εκ τούτου νέους πυρήνες ανάπτυξης και όχι να καταδικάζει νησιά στην απομόνωση λόγο των σαπιοκάραβων που εξυπηρετούν τα δρομολόγιά τους και το φόβο που αυτά προκαλούν στους επίδοξους ταξιδιώτες.
Τέλος απαιτούμε πολιτικούς που θα μπορέσουν κάποια στιγμή να ορθώσουν ανάστημα, που θα ξεφύγουν από τα κατεστημένα και μοναδικό τους μέλημα θα είναι το καλό αυτού του τόπου και των πολιτών του και όχι το καλό  οποιουδήποτε επαγγελματικού κλάδου επιλεκτικά.
Ελπίζουμε να μας συγχωρήσετε για το κυνικό ύφος της επιστολής μας, κατανοώντας ότι πηγάζει από την αγανάκτηση λόγω των  μάταιων μέχρι τώρα ευγενικών παρακλήσεων για τα αυτονόητα, οι οποίες πάντα πέφτουν στο κενό.

Εμπορικός Σύλλογος Αγ. Κηρύκου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

14,614ΥποστηρικτέςΚάντε Like
577ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,340ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ