Home Τ. ΑυτοδιοίκησηΠεριφέρεια Β.Αιγαίου Το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Β. Αιγαίου για το 2019

Το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Β. Αιγαίου για το 2019

by ikariaki.gr
7 views

Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2019 εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

Μεταξύ άλλων, με βάση το πρόγραμμα, προβλέπονται τα εξής:

Στόχευση ειδικών αγορών

Σχεδιάζονται ενέργειες προβολής σε ειδικές αγορές στο εσωτερικό και στο εξωτερικό (για περιπατητικό τουρισμό, bird-watching, sailing, ιαματικά λουτρά, κρουαζιέρα κλπ), με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών με ειδικά ενδιαφέροντα που μπορούν να εξυπηρετήσουν τα νησιά.

Προωθητικές Ενέργειες

Διοργάνωση και συμμετοχή σε προωθητικές ενέργειες στο εσωτερικό και στο εξωτερικό (συνήθως σε συνεργασία με το Υπ. Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, τις πρεσβείες, τους συλλόγους της ομογένειας κλπ ή σε εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα αυτών) με σκοπό την παρουσίαση και προώθηση των προορισμών μας, στους άξονες “φυσικό περιβάλλον” και “πολιτιστική κληρονομιά”, καθώς επίσης και στο πλαίσιο της ενίσχυσης των εναλλακτικών και ειδικών μορφών τουρισμού. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να έχουν αμιγώς τουριστικό χαρακτήρα, ή να αποσκοπούν στην τουριστική προβολή των νησιών μας μέσω των τομέων του πολιτισμού, των δραστηριοτήτων, του φυσικού περιβάλλοντος και της γαστρονομίας (προβολή – προώθηση τοπικών προϊόντων).

ROAD SHOWS- Β2Β συναντήσεις

Τα road shows είναι ενέργειες που φέρνουν κοντά το τουριστικό προϊόν με τους επαγγελματίες στις τουριστικές αγορές. Είναι μέσα είτε για προώθηση του προορισμού απευθείας στο κοινό και για δικτύωση με τους επαγγελματίες του τουρισμού που τους δίνουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το τουριστικό προϊόν και να βελτιωθεί η επιχειρηματολογία προώθησής του στο δίκτυο διανομής.

Πολιστικά/Αθλητικά γεγονότα

banner

Η επιδίωξη της διοργάνωσης και φιλοξενίας μεγάλης εμβέλειας πολιτιστικών, αθλητικών και επιστημονικών γεγονότων αποτελεί μια γνωστή και συνήθη πρακτική για το τουριστικό marketing των προορισμών. Η πρακτική αυτή ακολουθείται από πολλούς τουριστικούς προορισμούς, ειδικά μάλιστα σε περιπτώσεις που η τουριστική εικόνα τους έχει πληγεί από αρνητικά γεγονότα, όπως έχει συμβεί στο Βόρειο Αιγαίο με τη μεταναστευτική κρίση. Η σύνδεση του προορισμού με ένα μεγάλης σημασίας και εμβέλειας γεγονός λειτουργεί θετικά στην τουριστική του εικόνα, του προσδίδει προβολή και αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να προβάλει τα τουριστικά του θέλγητρα.

Διαφημιστικό υλικό

Στο πλαίσιο της πρότασης “Δράσεις τουριστικής προβολής νησιών Βορείου Αιγαίου 2018- 2020” που υποβλήθηκε στο Ε.Π. “Βόρειο Αιγαίο” προτείνεται η δημιουργία ενός ολιγοσέλιδου εντύπου τουριστικής προβολής ανά Περιφερειακή Ενότητα (Π.Ε. Λέσβου, ΠΕ Λήμνου,Π.Ε.Χίου, Π.Ε. Σάμου, ΠΕ Ικαρίας). Ο σχεδιασμός των νέων εντύπων θα γίνει βάσει των κατευθύνσεων που θα προκύψουν από τη μελέτη του branding της ΠΒΑ. Δείτε αναλυτικά το έγγραφο για το πλάνο τουρισμού στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, ΕΔΩ.

Αναδημοσίευση από: https://money-tourism.gr

Διαβάστε ακόμα

Ο ραδιοσταθμός της Ικαρίας με ζωντανό πρόγραμμαενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Editorial

απαραιτητα

©2023 ikariaki. All Right Reserved. Designed and Developed by Fekas Brothers & Digital Avenue